عکس گروه snsd


·٠•●♥دخمل خوب ♥●•٠·

h+ome | E+mail| D+esign | p+rofile

3l5xvq6uxddp2k2jnr0h.jpg

 

بهترین عکسای snsd رو توی یه فایل rar گذاشتم دانلود کنین!!!

تعداد عکس: 70

اینجا کلیک کنین...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

کیمی
ساعت14:50---2 دی 1392
راستی آدرس وبم رو عوض کردم تفاوت زیادی با قبلی نداره ولی بیابه این جدیده سربزن

http://kimiajon2.loxblog.com/

مرسی گلم نظر یادت نره ها تو لینکات هم تغییر بده آدرسو
پاسخ:کیمیا جون این که erore میده


کیمی
ساعت16:18---28 آذر 1392
از تی آرا چی خوشت میاد؟من بعد از اس ان اس دی از اونا خوشم میاد
پاسخ:از اونا هم خوشم میاد ولی خیلی کاراشونو دنبال نمیکنم


کیمی
ساعت20:19---24 آذر 1392
آره منم خیلی دوسشون دارم مخصوصا یونا رو بعد تیفانی و تائه یون به منم سر بزن
پاسخ:خیلب گروه با حالین خوشم میاد مثه خودم خوش سلیقه ای ها


نازنین
ساعت19:24---28 آبان 1392
ای شیطون بلا.پس تو هم تو فاز کره ای؟

منم خیلی کره ای ها رو دوس دارم خصوصا f4 البته منهای جی هوو اونو کم دوس دارم
پاسخ:چرا آجی؟ کیم هیون جونگ که خیلی خوبه... البته قبول دارم در نقش جیهو از جذابیتش کم شده بود


·٠•♥•٠·مهدیه˙·٠•♥•٠·
ساعت17:18---26 آبان 1392
این گروه خاننده ان عایا؟؟؟؟
پاسخ:اوهوم


·٠•♥•٠·مهدیه˙·٠•♥•٠·
ساعت17:17---26 آبان 1392


وبت خیلی خوشمل شده!!!!!!

اسمتو هم که زدی!!!!!!!!11

ستاره ها هم خعلی خوشگله!!!

ــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ

باور کن کامنتتو ندیدم!!!!
پاسخ:باورکن کامنت گذاشتم!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






»
farzaneh